Re: (deb-cat) Patrocinis de l'empresa Mozilla

Hola,
Val a dir que entenc la crítica als temes de privacitat (de fet em
decanto més cap a la banda de la "prudència" enfront grans
corporacions, etc.), però...

> Es fa difícil veure l'adreça on apareix el missatge que esmentava, però
> ara l'he aconseguit interceptar en proves d'instal·lació de Debian 9
> sense xarxa:
>
> https://www.mozilla.org/ca/firefox/45.8.0/firstrun/

m'has fet llegir l'avís sobre privacitat. He entès d'allà que les
dades privades només les usen en l'àmbit dels serveis que ofereixen i
que no les comparteixen (en principi, llevat de casos on la llei els
ho exigeixi, etc. i que trobo raonables). El punt més "delicat" podria
ser el tema del "Sync" però llegint bé es veu que les dades que
s'emporten estan xifrades i així arriben a la resta de dispositius que
es puguin sincronitzar.
Ara bé, com sempre, una cosa pot ser el que es diu i una altra el que
es fa realment... ;-) i personalment opto per confiar. Del que no he
vist res (tampoc no m'ho he mirat detalladament) és sobre les dades no
personals. Aquí sí que potser podem arribar a formar part de les "big
data", producte que permet fer "negoci" amb ell...

SAX!
Josep