Re: (deb-cat) Patrocinis de l'empresa Mozilla

Hola,

2017-04-19, 16:55 (+0200); Narcis Garcia escriu:
> El 19/04/17 a les 15:36, Ernest Adrogué ha escrit:

> De l'ús de Google, tant a partir de la barra d'adreces com de la cerca.

D'acord.  Si fas servir els serveis de Google estàs subjecte a les
condicions de Google.  Òbviament això passa amb qualsevol navegador.

> Acabo de fer noves proves (Live-CD de Debian i instal·lació neta) i avui
> no em surt el típic missatge «You're almost done!» = «¡Ya casi hemos
> terminado!». Ara només proposa el registre com a prestació.
> Aquest contingut de la primera arrencada depen del web de Mozilla, així
> que, fins i tot està fora del control de qui vulgui obrir un «bug» a
> menys que conservi una captura de pantalla, que no és el meu cas.

Ah, i et molesta que l'usuari tingui l'opció de donar dades
voluntàriament?  Això no va contra la privacitat de l'usuari.  El que
atempta contra la privacitat és quan l'usuari dóna dades sense
coneixement o contra la seva voluntat.

> N'hi ha prou amb consultar la URL about:config per trobar els aquests
> paràmetres que he esmentat.

No, no n'hi ha prou.  Has de saber què fa cada paràmetre i només amb el
nom no ho saps.

> Seria molt millor que interceptessis trànsit amb eines que no depenguin
> de la mateixa aplicació que intentes auditar i potser no vol ser auditada.
>
> https://superuser.com/questions/832608/

Estic d'acord, però ara no tinc temps de fer cap auditoria.

Suposo que tu sí que l'has fet l'auditoria, perquè si no voldria dir que
et dediques a escampar rumors infundats.

Salutacions.