Re: problemes de privacitat amb network manager

1. Dificultat per fer MAC aleatòria (vaig decidir fer-ho amb un script
en boot tipus macchanger [1]). Es pot fer en els arxius de
configuració connexió a connexió, no sé si es pot fer en general. Un
em va comentar experiències similars; i que a vegades exposava la MAC
real. En un wireshark que estava fent vaig veure la meva MAC real de
la interfície de ethernet, incrèdul, vaig anar a veure l'script si
havia comentat la línia, no, no l'havia comentat,i sí, sí l'havia
aplicat ja que el wifi sí tenia la MAC canviada.

Hola,

no sé si el que vull dir és d'utilitat. Per si serveix:

NetworkManager va incorporar aletorietat de MACs a la versió 1.4

  https://cgit.freedesktop.org/NetworkManager/NetworkManager/tree/NEWS

Però em va semblar entendre que s'havia de fer servir una màscara per dir quins bits canviaven, i que com a mínim hi havia dos modes diferents de treball amb MACs aleatories. Potser?. Aquest article és molt complet:

https://blogs.gnome.org/thaller/2016/08/26/mac-address-spoofing-in-networkmanager-1-4-0/

Salutacions

   Àlex