Re: (deb-cat) Patrocinis de l'empresa Mozilla

administrator should fix this.
El 19/04/17 a les 15:36, Ernest Adrogué ha escrit:
> Hola,
>
> 2017-04-19, 14:12 (+0200); Narcis Garcia escriu:
>
> D'on ho treus?

De l'ús de Google, tant a partir de la barra d'adreces com de la cerca.

> No he vist mai aquest missatge.

Acabo de fer noves proves (Live-CD de Debian i instal·lació neta) i avui
no em surt el típic missatge «You're almost done!» = «¡Ya casi hemos
terminado!». Ara només proposa el registre com a prestació.
Aquest contingut de la primera arrencada depen del web de Mozilla, així
que, fins i tot està fora del control de qui vulgui obrir un «bug» a
menys que conservi una captura de pantalla, que no és el meu cas.

> [...]
> certificats.  Aquests comportament es pot canviar modificant l'opció
> browser.selfsupport.url.
>
> Després vaig a https://news.ycombinator.com/news i clico a "contact" que
> obre un enllaç tipus mailto.
>
> https://news.ycombinator.com/news
> https://news.ycombinator.com/news.css?v0wwPE2VKGZCDYHGSL2s
> https://news.ycombinator.com/hn.js?v0wwPE2VKGZCDYHGSL2s
> https://news.ycombinator.com/y18.gif
> https://news.ycombinator.com/s.gif
> https://news.ycombinator.com/grayarrow.gif
>
> Segueixo sense veure cap connexió a Google.

N'hi ha prou amb consultar la URL about:config per trobar els aquests
paràmetres que he esmentat.
Seria molt millor que interceptessis trànsit amb eines que no depenguin
de la mateixa aplicació que intentes auditar i potser no vol ser auditada.

https://superuser.com/questions/832608/