Re: (deb-cat) Patrocinis de l'empresa Mozilla

2017-04-19, 08:51 (+0200); Narcis Garcia escriu:
> Ernest, jo segurament no m'explico molt bé en aquests temes, però es fa
> estrany llegir que algú no entén el què vull dir.

No entenc que diguis que l'elecció de quin navegador Debian instal·la
per defecte és equivalent a que Debian configuri per defecte un sistema
d'allotjament de fitxers en el directori personal de l'usuari amb una
empresa tercera que proveeix el servei, que t'obliga a acceptar termes i
condicions, i no té cap relació amb Debian, GNU/Linux o el programari
lliure.  Si tu trobes normal fer aquest tipus d'afirmacions...

I els comentaris que fas sobre Mozilla també són bastant estranys, si
vols que t'ho digui.  Si algú que no està informat del tema llegeix els
teus missatges es farà una idea totalment errònia del que és Mozilla.