Re: (deb-cat) Patrocinis de l'empresa Mozilla

Ernest, jo segurament no m'explico molt bé en aquests temes, però es fa
estrany llegir que algú no entén el què vull dir.

Sobre l'alkternativa, jo no crec que sigui el Tor browser (que es dedica
a una altra xarxa) sinó aquest:

www.gnu.org/software/gnuzilla

Hi ha alguna distribució (com Trisquel) on és el navegador de
referència. No he trobat cap «bug» a debian.org per Icecat.
Tingueu en compte que el «programari lliure» només és una part de la
«llibertat tecnològica», i així ho demostra Google amb Android, que és
programari lliure sense llibertat tecnològica (de l'usuari).

Jo penso que millor que Mozilla Firefox hi ha diversos navegadors, però
GNUzilla IceCat és una alternativa prou tova com per no donar maldecaps.

administrator should fix this.
El 18/04/17 a les 22:36, Alex Muntada ha escrit: