Re: provant debian 9

apa, he estat seguint un xic més el tema, i he aprofitat per a deixar
debian 9 amb mate només....

lu de l'albatross ho resumeixo amb:

gtk3.2 fa que molts temes antics deixin de funcionar :( no només he
provat els que comento al bug, sino també d'altres que sembla que
siguin més nous...

network-manager l'he estat putejant una bona estona i sembla que amb
ipv6 i algunes coses que petava amb debian 8, 0 problemes ara!

i per al tema del dlna:
http://blackhold.nusepas.com/2017/04/19/dlna-cliente-en-debian-solo-audio/

pel camí he descobert una tonteria del rhythmbox i snap (snapcraft.io).

bona nit!

- Blackhold
http://blackhold.nusepas.com
@blackhold_
~> cal lluitar contra el fort per deixar de ser febles, i contra
nosaltres mateixos quan siguem forts (Xirinacs)
<°((( ><

El dia 18 d’abril de 2017 a les 13:00, Blackhold
<blackholdmailer@gmail.com> ha escrit: