Re: (deb-cat) Patrocinis de l'empresa Mozilla

Hola Pedro,
més avall intento reconduir el fil cap al context de Debian,
que entenc que és el que toca en aquesta llista. Així doncs,
evito respondre sobre la resta de comentaris perquè no crec
que aquest sigui el canal adequat.

> Jo sí l'entenc què vol dir i estic bastant d'acord. No hi ha però
> massa alternatives; els navegadors web s'estan convertint en monstres
> gegants que només les grans corporacions poden desenvolupar /
> control·lar.

Ens pots explicar aleshores quina és l'alternativa proposada?
Hi ha algun bug per proposar que aquesta alternativa sigui el
navegador per defecte a Debian? Seria interessant saber l'enllaç
del bug perquè la gent que hi pugui dir la seva.

> No oblideu que Fundació Mozilla comença les diferents incursions
> empresarials en el moment en que Google deixa de fer-li un finançament
> tant fort (crec que era el 80% del total de la fundació) i fa el seu
> propi navegador Google Chrome. Llavors, ha d'anar pescant diferents
> multinacionals per pagar els desenvolupadors (Movistar per Firefox OS,
> Col·laboració amb Cisco pel tema de H264).
>
> Conclusió: no confiïs en Firefox, no confiïs en Chrome.

No veig com arribes a aquesta conclusió. Una pila d'empreses
paguen les nòmines de molts contribuïdors de Debian, alguns
amb una dedicació important del seu temps.

> Recentment he quedat molt decebut de l'exposició que Network Manager
> fa de la nostra informació

Tens algun enllaç amb més informació d'aquest tema i de com
afecta a Debian?

Salut,
Alex