Re: (deb-cat) Chroot des d'Android

Apreciat públic, ja he trobat un pedaç per completar el meu propòsit:
Editar /etc/mysql/my.cnf i reemplaçar "bind-address 127.0.0.1"
per "skip-networking".

Llàstima de systemd que no està preparat per aquestes situacions. Espero
que en properes versions de Debian segueixi havent la possibilitat de
prescindir-ne quan sigui necessari.

administrator should fix this.
El 11/04/17 a les 16:45, Narcis Garcia ha escrit: