Re: (deb-cat) Chroot des d'Android

He resolt el problema de SELinux (per Debian 7 i 8):
# Abans de chroot (Android):
$ setenforce 0
# Dins el contenidor chroot:
$ echo /sys/fs/selinux /sys/fs/selinux none bind 0 0 >>/etc/fstab
$ mount -o remount,ro /sys/fs/selinux

I canviant systemd per SystemV a Debian 8 ja puc fer totes les coses que
puc fer a Debian 7, com per exemple instal·lar i utilitzar
openssh-server i apache2 com a serveis normals.

Però estic trabat en el mateix problema amb ambdues versions:
instal·lant mariadb-server|mysql-server segons el cas, el servei no
aconsegueix arrencar i no enregistra cap més detall que:
[FAIL] Starting MariaDB database server: mysqld . . . . . . . . . . . .

He provat de fer-ho amb el servei «rsyslog» en marxa, i tampoc no
enregistra més informació.

administrator should fix this.
El 11/04/17 a les 10:36, Narcis Garcia ha escrit: