(deb-cat) Chroot des d'Android

Estic preparant una tauleta per ensenyar una aplicació web sense
necessitat d'accés a internet.

Per això he alliberat els permisos d'Android (root) i hi he instal·lat
una Debian 8 dins un directori amb debootstrap.
Per iniciar-hi serveis en un entorn així, sempre n'havia tingut prou amb
executar-los cuidant una mica les variables d'entorn i punts de muntatge
(fins i tot servia per iniciar escriptoris).

No sé si és gràcies al venerable systemd que el mateix Bash em dóna
errors com «cannot set terminal process group» i que no puc ni
instal·lar paquets com ssh.
Se m'acudeixen diferents alternatives:
- Tornar a Debian 7
- Canviar systemd per System-V (si és que es pot)
- Que realment hi hagi manera de fer córrer els serveis com abans.

Algú em pot aconsellar?