Re: Accidental sudo rm -rf de /etc/apt/sources.list.d/

El 04/04/17 a les 08:10, Alex Muntada ha escrit:
> Hola,
> hauries de tenir el llistat de paquets disponibles en cada source a
> /var/lib/apt/lists (si no has fet apt-get clean).

bon dia i moltes gràcies,
entre els vostres suggeriments, una mica de cafè i 5 minuts de pensar he
acabat trobant un directori on es desen les claus pel secure apt on hi
ha els noms que necessito per trobar els noms dels repos que vaig petar-me.

@narcis abans del grep aquest que dius he fet un senzill locate
@tictacbum prenc nota del etckeeper
@alexm a /var/lib/apt/lists només hi trobo repos del sources.list no els
que pengen del sources.list.d