Re: (deb-cat) Sobreescriure repositori Freight

administrator should fix this.
El 03/04/17 a les 11:23, Jordi Funollet ha escrit:

> Això pot ser pràctic quan ets l'únic usuari del repositori. Però si és
> un repositori amb més d'un usuari, el que estariem fent és "reescriure
> el passat": cada versió del paquet és immutable perque algú ja podria
> haver-lo fet servir.
>
> Mentre estas empaquetant i fent proves hi ha unes quantes tècniques
> habituals:
>
>  * Pujar la release com et deia l'Àlex
>  (xxxxx-1.1.1-narcis+45_amd64.deb).
>  * Tenir un repositori diferent pels paquets que tens en
>  desenvolupament, per a no afectar als teus usuaris.
> [...]

Interessant la qüestió organitzativa. Com es fa per esborrar un fitxer
amb el freight?
He vist molts repositoris (també oficials de les distribucions) on
desapareixen fitxers de paquet del repositori, temps després d'haver
noves versions (situació diferent, cert).