Re: (deb-cat) Sobreescriure repositori Freight

Per a què tot anés com jo volia, vaig haver de fer unes 45 revisions (i
assajos amb APT) fins a tenir el paquet com jo volia.
Com que ho hi havia altre remei, ho vaig haver de fer esborrant
completament el repositori de paquets i tornant-lo a generar cada vegada
amb tots els continguts.

Se m'ha acudit que hi hauria d'haver una manera d'ELIMINAR un paquet de
l'arxiu-repositori. D'aquesta manera, poder-lo tornar a agregar.

administrator should fix this.
El 03/04/17 a les 00:19, Alex Muntada ha escrit: