Re: gnome-ppp, el mòdem intern i la mare que els va parir.

Ep Xavier,

El dg 12 de 03 de 2017 a les 13:51 +0100, en/na Xavier De Yzaguirre i
Maura va escriure:
> El mòdem es un Conceptronic C56MPi intern, bus PCI que funcionava
> perfecte amb el driver linux conexant a l'Ubuntu, aquest driver ara
> està discontinuat.

[ ... més històries de terror ... ]

> Ara mateix estic molt despistat, i penso que potser es mes fàcil si
> puc trobar un mòdem PCI mes modern que vagi be amb el Debian 8.7
> Alguna idea, en algun dels dos sentits?
> Gràcies per avançat.

Mira, amb això de que ta mare de 92 anys se'n puja a la masia i reclama
tindre el seu correu electrònic m'has guanyat el cor. Hi ha dos
opcions:

1) Que comentes això a alguna llista de guifi.net i els provoques el
mateix sentiment que a mi, i que s'ho curren per fer arribar la xarxa
com toca allà.

2) Busque en la meua Pila de Merda™ el meu mòdem hardware de tota la
vidæ i t'ho envio per correu o el que siga. Era un US Robotics 56k dels
clàssics:

http://images.esellerpro.com/2131/I/782/58/71-245630-01.JPG

Segurament buscar "mòdem 56k" a Wallapop ix més barat, però. Ací en mig
del no res del wild south veig a alguns paios que en venen per 5€.
Modem "hardware" extern, això no falla. Sense driver ni res, perquè tot
ho fa l'aparell. Només hauries de veure que tens un port sèrie
disponible, i si no, comprar un adaptador Serial-USB per dos o tres
euros addicionals.

Jordi
--
Jordi Mallach Pérez  --  Debian developer     http://www.debian.org/