Re: Correos.es i fonts incrustades en documents (RESOLT)

On 28/02/17 14:36, Ernest Adrogué wrote:
> 2017-02-27, 20:19 (+0100); Robert Marsellés escriu:
>
> No crec.  He fet tràmits a la web de Correus amb el navegador
> Iceweasel/Firefox sense problemes.

Actualitzo la informació perquè en quedi constància si mai algú està
interessat en el tema. Confirmo que el problema estava al navegador.

Com l'Ernest, faig servir Iceweasel/Firefox i ja us he explicat els
problemes. N'he tingut a altres llocs abans. Això és el que em va fer
pensar-hi.

M'he trobat amb situacions similars amb el mateix navegador i totes eren pel xifratge. Potser era això.

En canvi, el mateix document PDF de LaTeX (PDF v1.5, amb fonts Latin
Modern incrustades) usant Internet Explorer des de una màquina virtual
amb Win7 oli en un llum. Trist però cert. Què hi farem!

Gràcies a tots novament per la pluja d'idees. Salut.

robert

Salutacions...Josep