Re: Correos.es i fonts incrustades en documents

2017-02-27, 21:33 (+0100); Narcis Garcia escriu:
> Jo havia intentat fer PDFs a partir de LaTeX i sempre m'he topat amb
> problemes de format i compatibilitat dels fitxers finals, per exemple
> amb impressores especialitzades.

Deus tenir algun problema amb els drivers de les impressores.  LaTeX és
un software molt utilitzat a la indústria editorial, particularment en
publicacions científiques, i mai a la vida he sentit ningú que digui que
genera PDFs incompatibles.