Re: Correos.es i fonts incrustades en documents

Hola,

On 26/02/17 11:39, Robert Marsellés wrote:

> Escric per si algú s'ha trobat amb aquest problema i sap com sortir-se'n.

Gràcies a tots per les propostes. Ara la feinada de sempre, anar provant
fins que s'encerti. El missatge avisant-los que el seu sistema falla per
algun lloc o altre ja el vaig enviar ahir.

> 2. La web de /Correos.es/ permet fer-ho sense tenir que anar a les seves
> finestretes. Els requisits són registrar-se com a usuari i que els
> documents tinguin fonts vàlides "o" incrustades [2, 3].
>
> 3. He redactat la carta amb LaTeX.

Per cert Narcís, no és que hagi incrustat les fonts perquè ho
demanessin. El sistema LaTeX que uso (Debian package "texlive" tal com
raja sense tunejar) les incrusta sempre per defecte quan li dius que
processi el fitxer font a PDF. Si de cas hauria de mirar les opcions per
evitar que ho faci per defecte.

> 4. Les propietats del document mostrades usant l'Evince des de un SO
> Linux i l'Adobe Acrobat Reader DC des de un SO Win7 indiquen que el
> document final està en el format PDF de versió 1.5 i totes les fonts
> estan incrustades.

Passa el mateix amb la versió PDF. El document que surt per defecte al
llençar LaTeX és un PDF (v1.5) de la mateixa manera que fa temps era la
versió 1.4. També haig de buscar les opcions perquè ho faci en la versió
que interessi.

> --> Problema:
>
> El sistema de transferència de la pàgina web de /Correos.es/ revisa el
> document, troba quelcom que no li agrada i mai l'acaba "pujant". Cap
> altra informació.
>
> M'ensumo que té a veure amb que les fonts usades (LModern) no són les
> oficials de Windows o Adobe (Arial, Calibri, Times New Roman, ...)
> encara que estiguin incrustades. Algú s'hi ha trobat?

Potser no. Veure següent punt.

> Crec que la manera més eficient d'acabar-ho és agafant un ordinador amb
> Win i fer-ho amb Word però, excuseu-me, em dona pel sac. Alguna
> alternativa a banda d'enviar-los un missatge dient-los que estan
> confonent i fent perdre el temps a la gent?

Per cert, això tampoc funciona. Provat també ahir. Document fet amb Word
i fonts New Times Roman i guardat en format PDF. Mateix problema.
Exactament igual.

Podria ser culpa del navegador? O de la pàgina web (depèn de com és
miri). És a dir, que quan la pàgina web ha de treballar amb un navegador
que no és pel que han fet el disseny de la pàgina doni problemes?

En alguna ocasió he llegit que hi ha alguna mena d'incompatibilitat i
segons com n'hi ha prou amb canviar el nom del navegador que veu la
pàgina web. És diu canviar l'àgent? Crec que és quelcom que s'instal·la
al navegador ("plugin") i permet canviar el nom que veu l'altra part.

Agraït novament,

Salut,

robert