Re: Correos.es i fonts incrustades en documents

Sobretot per senzillesa, compatibilitat, velocitat de processament i
baix pes dels fitxers, mai no programo la generació de fitxers PDF amb
tipografies afegides (incrustades).

T'adjunto (si la llista m'ho permet) una taula de compatibilitat de
tipografies assumides per PostScript i PDF.

El 26/02/17 a les 11:39, Robert Marsellés ha escrit: