Re: Correos.es i fonts incrustades en documents

2017-02-26, 11:39 (+0100); Robert Marsellés escriu:
> El sistema de transferència de la pàgina web de /Correos.es/ revisa el
> document, troba quelcom que no li agrada i mai l'acaba "pujant". Cap
> altra informació.
>
> M'ensumo que té a veure amb que les fonts usades (LModern) no són les
> oficials de Windows o Adobe (Arial, Calibri, Times New Roman, ...)
> encara que estiguin incrustades. Algú s'hi ha trobat?
>
> Crec que la manera més eficient d'acabar-ho és agafant un ordinador amb
> Win i fer-ho amb Word però, excuseu-me, em dona pel sac. Alguna
> alternativa a banda d'enviar-los un missatge dient-los que estan
> [...]

Pots provar de crear un document amb fonts sense incrustar, com
expliquen aquí

https://tex.stackexchange.com/questions/129607/create-a-pdf-with-non-embedded-base-fonts

amb pdflatex (xelatex les incrusta igualment).  El nom de la font en el
PDF és Times-Roman que és estàndard i per tant l'hauria d'acceptar.