Re: Correos.es i fonts incrustades en documents

laura@carboni:~$ dpkg -l |grep corefonts
ii  ttf-mscorefonts-installer              3.6
          all          Installer for Microsoft TrueType core fonts

- Blackhold
http://blackhold.nusepas.com
@blackhold_
~> cal lluitar contra el fort per deixar de ser febles, i contra
nosaltres mateixos quan siguem forts (Esquirols)
<°((( ><

El dia 26 de febrer de 2017 a les 11:59, Blackhold
<blackholdmailer@gmail.com> ha escrit: