Re: (deb-cat) Petit repositori

+1

El dia 15 de febrer de 2017 a les 9:20, Narcis Garcia <debianlists@actiu.net> ha escrit:

He empaquetat el meu assaig amb dpkg-buildpackage, la qual cosa m'ha generat aquests fitxers:
ntfsundelete-tree_1.0.0-1_all.deb
ntfsundelete-tree_1.0.0-1.dsc
ntfsundelete-tree_1.0.0-1_i386.changes
ntfsundelete-tree_1.0.0-1.tar.gz

Ara vull que siguin instal·lables amb APT, i l'eina que m'ha convençut més per fer-ho una mica tot és apt-ftparchive.

Entre moltes altres guies (normalment poc sistemàtiques o massa parcials) on es barreja l'ús d'utilitats de transferència de fitxers o alternatives a apt-ftparchive, he trobat aquestes pàgines:

https://cihar.com/publications/misc/debian-repository-howto/

https://gist.github.com/AdrianArroyoCalle/1a96b2f8b01fcf34221a

Algú sap d'una guia on estigui més clar on ha de trobar els fitxers (i quins) per organitzar-los en forma de repositori? (o si hi ha una eina encara millor i més assistida).

Gràcies.