Re: (deb-cat) Gitlab CE

Hola,

A 2017-02-13 11:26, Narcis Garcia escrigué:

Ara veig que demanen 4GiB de memòria RAM i jo només li havia assignat
512MiB.
Brutal per un CMS; no pot estar gaire optimitzada una eina que demana
això per treballar.

Bé, categoritzar Gitlab com un CMS, em sembla un pél agossarat.  La
versió CE que tens instal·lada demana aquestes quantitats de RAM perquè
no és només l'aplicació: també hi ve el PostgreSQL, el servidor web, ...

I en quant al què ofereix, doncs home, recursos en demanarà, perquè no
és només un repositori Git i quatre pàgines per gestionar tickets.
També té un servei de integració continuada, que compila, executa tests,
etcètera sobre cada merge request (si es configura per fer-ho).

Si el que només necessites és un servei de Git amb una interfície web
bonica, pots provar Gogs[0].

Espero que, després d'assignar-li més memòria, em
renti la roba i em posi el plat a taula cada dia.

Potser això no, però compil·lar, executar les proves unitàries i si tot
va bé, crear una imatge Docker i enviar-la a producció sí ;)

Salut,

[0] https://gogs.io/
--
Marcos