Re: Petició de consell - Processament de correus "en massa"

Bon dia,

No et responc a la pregunta directament perquè ara mateix no se m'acut com fer-ho.
Però personalment, si fos possible, miraria de fer un formulari web i penjar les fotos allà, així ja quedarien guardades totes juntes i se'ls podria donar el nom que es posi al formulari.

Salut!

Enviat des del mòbil!

El dia 9 febr. 2017 12:15 a. m., "Orestes Mas" <orestes@tsc.upc.edu> va escriure:
Benvolgudes,

A l'escola del nano volen fer un llibre amb fotos per final de primària.
A tal efecte s'ha demanat a totes les famílies que envïin correus amb
fotografies adjuntes a una bústia creada a tal efecte, la qual és
accessible via IMAP.

Com que són força correus, m'agradaria programar/utilitzar algun
procediment automàtic que anés recorrent la llista de correus rebuts i
desant els adjunts en carpetes diferents (amb el nom del remitent, per
exemple).

Vosaltres com ho faríeu? Coneixeu alguna eina / procediment que pugui
fer això mateix, ja sigui directament o amb una mica de configuració prèvia?

En cas que no hi hagi més remei que programar-ho, què empraríeu? Scripts
de bash? Python (amb quines biblioteques)? Perl? Altres? Haig de dir que
amb el Python o el bash encara em veig en cor de posar-hi mà, però amb
la resta hauria de ser una solució bastant tancada perquè no en sé un
borrall i el temps que em portaria ficar-m'hi no compensa l'esforç de
processar els missatges a mà.

Gràcies de bestreta.

Orestes.