Re: Problemes per muntar disc dur extern USB

Si perdó. Volia dir que canviava el comportament.

De fet al treure l'USB o engegar-lo sense l'USB connectat, pots veure el
contingut en xarxa (comportament NAS) i al ficar l'USB s'apaga i
modifica aquest comportament. Això m'ajudarà a rescatar les dades si es
que no puc fer un altre cosa. Entenc que m'aconselles fer la partició
via SATA. Ho vaig fer via guindo$ perquè es com diu el manual
d'instruccions, tot i que també te una opció des del mateix Xtreamer

Gràcies

El 13/01/17 a les 08:26, Narcis Garcia ha escrit: