Re: Problemes per muntar disc dur extern USB

la segona, ja que no va per xarxa i «pots» administrar la taula de
particions.

Quan facis la nova partició «com cal», si ho fas via S.ATA, aleshores
comprova que tant per USB com per S.ATA es veu exactament el mateix, no
fos cas que el sistema operatiu empotrat del «Xtreamer Pro» faci algun
tipus de traducció de sectors o particions.

masked enough at lists.debian.org archives.
El 12/01/17 a les 23:04, Pep ha escrit: