Re: Problemes per muntar disc dur extern USB

El 12/01/17 a les 12:45, Eloi ha escrit:
> El 12/01/17 a les 10:56, Pep ha escrit:

> Abans que res, comento a cegues perquè desconec quin tipus de dispositiu
> és aquest "disc dur extern doble".
>

> Entenc que tens un selector físic que et permet escollir quin dels dos
> discs s'usa. No podria ser que al canviar el selector el nucli segueix
> creient que el segon disc té la mateixa mida que el primer? Això també
> quadraria amb el fet que no puguis muntar una partició NTFS, ja que
> aquestes desen la metadata just al mig de la partició. Si tenim en
> compte que el punt mig de 2GB està a 1GB però el de 3GB a 1.5GB, doncs
> [...]
Hola.
No, al canviar el selector es com si se desconnectés el disc i deixa de
veure'l.
He provat amb un raspbian i amb un altre debian antic i munta el disc
(en la posició A, ón esta el disc de 3TB) però només veu una "partició"?
de 128 MB, pero la de 2.7/2.8TB de dades no la veu. Aquest disc està
formatejat desde guindo$ o sigui que podria ser que no estigui
correctament feta la partició? (Tinc que investigar això del GPT)
Gràcies.
Pep