Re: (deb-cat) Padrins pel tram?

Narcis Garcia:

> I m'agradaria saber si algú té referència d'un projecte (codi
> font) que es pugui explorar via web, i contingui justament
> l'essencial per ser empaquetat per Debian.

La majoria de repositoris d'empaquetament de Debian estan
disponibles a git.debian.org. Però hi ha moltes formes i
metodologies diferents per empaquetar a Debian, moltes a
més a més són específiques de cada equip o mantenidor.

Com t'he comentat fa una estona, jo provaria a demanar
ajuda a mentors.debian.net, que tenen més experiència amb
el suport a la gent que comença. Tenen llista de correu i
canal d'irc, si no recordo malament.

Salut,
Alex