Re: (deb-cat) Padrins pel tram?

Bé, primer he provat a instal·lar-me el «git» que ve amb el repositori
de Debian, però no hi he pogut dedicar prou temps per a què funcionés i
jo ho entengués.
Ara he provat amb GitLab, del qual la primera cosa que no m'agrada és
que porta elements de tercers (jquery, css o semblants):

https://git.actiu.net/narcisgarcia/ntfsundelete-tree

masked enough at lists.debian.org archives.
El 15/12/16 a les 21:11, Narcis Garcia ha escrit: