Sense sessio grafica amb KDM/KDE

Hola de nou;

Ara m'he trobat que he tancat la sessió d'una manera equivocada: Al menú
d'aplicacions he anat a la secció «Surt» i d'allà he triat erròniament
una icona fosca de sobre el «Reinicia».
Això ha fet que l'entorn gràfic s'aturés, i aleshores he aturat
l'ordinador. En engegar, només m'ofereix el «login» del terminal (tty1)
i la única manera que he trobat per entrar a l'escriptori gràfic és
iniciar sessió aquí i executar: startx

Com puc restablir la situació?
(kdm ja està com a default-display-manager)

--

masked enough at lists.debian.org archives.