Re: user-manager a Debian 8

El 15/12/16 a les 11:37, Narcis Garcia ha escrit:
D'acord, havia trobat aquesta eina però la veia tant diferent (i
d'experts) que em semblava que havia d'haver el component user_manager
de kcmshell, que és molt més assequible pels no informàtics.

- En aquest cas, al repositori també hi ha la que dius, "usermanager" (sense el guió baix), que s'obre mitjançant sudo/kdesudo. En qualsevol cas, kuser també és molt fàcil d'usar, encara que la seva interfície sigui més gran; és allò dels "bells & whisthles". L'aplicació més lleugera sempre és la que està a sota, a la línia d'ordres... però cal tenir bona memòria, si no la uses gaire sovint, com és el meu cas.

		Eduard Selma.