Re: user-manager a Debian 8

D'acord, havia trobat aquesta eina però la veia tant diferent (i
d'experts) que em semblava que havia d'haver el component user_manager
de kcmshell, que és molt més assequible pels no informàtics.

masked enough at lists.debian.org archives.
El 15/12/16 a les 11:11, Xavier De Yzaguirre i Maura ha escrit: