Re: Off-topic sobre libreboot i espionatge (era: Re: Connexió paral.lel vs. USB)

Hola a tots,

On 02/12/16 15:20, Narcis Garcia wrote:
> D'acord, no sabia quanta quantitat de l'activitat de l'usuari filtra el
> programari de Mozilla, i per això no ho he precisat.
> Segueixo denunciant aquesta pràctica ilegítima, i queixant-me de l'aval
> que gaudeix l'organització Mozilla de part de la majoria de
> distribucions de GNU/Linux. Pitjor seria el Chromium, és clar.

Doncs jo vull agrair a tots dos tota la informació que heu ficat a
disposició dels que no en sabem tant en aquesta discussió, fil o debat
(com es vulgui dir-ne).

Això no surt als diaris i, almenys per mi que no em dedico al tema, és
difícil de trobar-ho. Treure'n l'entrellat de com funciona o com està
organitzat encara és força més difícil. Ara tinc més informació per
decidir què vull fer.

Agrair-vos novament les vostres aportacions. Si mai hi ha un fil dedicat
a l'enginyeria química suposo que podré ficar-hi cullerada.

Salut i peles,

robert