Re: Off-topic sobre libreboot i espionatge (era: Re: Connexió paral.lel vs. USB)

D'acord, no sabia quanta quantitat de l'activitat de l'usuari filtra el
programari de Mozilla, i per això no ho he precisat.
Segueixo denunciant aquesta pràctica ilegítima, i queixant-me de l'aval
que gaudeix l'organització Mozilla de part de la majoria de
distribucions de GNU/Linux. Pitjor seria el Chromium, és clar.

masked enough at lists.debian.org archives.
El 02/12/16 a les 13:45, Alex Muntada ha escrit: