Re: (deb-cat) openvpn com a passarela

Gràcies;
Estic mirant també aquesta recepta pels usuaris i contrasenyes:
https://www.linuxsysadmintutorials.com/setup-pam-authentication-with-openvpns-auth-pam-module.html

i em pregunto si no és possible utilitzar PAM per validar
usuari+contrasenya d'un fitxer diferent de /etc/shadow
Alhora si hi ha eines per escriure l'esmentat fitxer en el format esperat.

I'm using this express-made address because personal addresses aren't masked enough at lists.debian.org archives.

El 24/11/16 a les 12:42, Alex Muntada ha escrit: