Re: .ogg a l'escola

El dc 26 de 10 de 2016 a les 12:40 +0200, en/na rita va escriure:
> Hola, Alfons,
> Crec que ens hauran de tancar al mateix manicomi :) A mi el meu ex-
> jefe
> em va arribar a dir que no enviés els documents en aquells formats
> (inkscape / libreoffice) perquè no servien... Si, fins i tot, em
> vaig
> queixar a un concurs literari per demanar enviar els contes en
> "word"...
> Toy loca, loca ;)
>
> En fi, jo recomanaria al profe fer servir VLC, que és com una
> navalla
> [...]
Hola,
Abans no ho he comentat, ahir li vaig deixar una nota al professor a
l'agenda del nano, recomanant-li que instal·lés l'VLC.
Doncs al migdia ens hem vist. I sense deixar-me articular paraula m'ha
dit que ja estava tot arreclat, que li faltava aquest programa, que
l'havia instal·lat i que ho havíen pogut sol·lucionar. M'he quedat com
si et cau una galleda d'aigua freda per sobre. I abans que em sortís
una paraula, m'ha dit que tindríem una reunió i s'ha esfumat.
Ara el nen sap que no ha fet rés malament, el veia amoïnat. Quin stress
la vida de l'estudiant!!... Per altra banda, és preocupant que el
professor no tingués temps d'instal·lar-lo aquell mateix dia
estalviant-los la preocupació als seus alumnes. Aquest si que farà un
pet com una glà!! Més que educació sembla una carrera contra rellotge,
però bé, aquest és un altre tema.
Que fàcil, oi? Jo ja em veia als tribunals! Jajajaj:-D

Gracies a tots pel suport:-*

--
Alfons