Re: .ogg a l'escola

1. El format webm et permetrà dir-li al professor: «t'ho passem ara en
el format de Google», i quedar-te tant fresc perquè per molta gent
«Google» és sinònim de standard.

2. El VLC ha d'estar ben actualitzat per reproduïr formats moderns com
webm o H.265

3. Totes les escoles de la Generalitat disposen del Linkat (GNU/Linux),
amb el qual el professor no tindrà gaire dificultat en reproduïr formats
lliures.

El 26/10/16 a les 11:03, Leopold Palomo-Avellaneda ha escrit: