Re: .ogg a l'escola

Home, jo penso que tens un molt bon argument accedint a canviar-ho però per un altre format lliure com ara el Webm, que és estàndard. De fet, el còdec de vídeo que porta és hereu del que portava l'ogg (VP8 vs VP3), i ho pot reproduir qualsevol navegador "modernet" que puporti HTML5.

A partir d'aquí, fes-li el discurs que vulguis sobre la llibertat i els estàndards oberts.