Re: (deb-cat) Prescindir de network-manager

# INICI #
auto lo
iface lo inet loopback

He mirat una màquina que tinc així i a més hi ha la línia:

allow-hotplug eth0

No sé si serà això...

iface eth0 inet static
        address 172.16.3.82
        netmask 255.255.0.0
        network 172.16.0.0
        broadcast 172.16.255.255
        gateway 172.16.3.1
# FI #

Les dades estan bé, ja que amb un simple «ifup eth0» tot funciona com és
d'esperar (com per exemple navegar)

masked enough at lists.debian.org archives.
El 26/09/16 a les 13:44, Pere Nubiola Radigales ha escrit:

Salutacions...Josep