eth1 - eth0

Bones, us voldria fer una pregunta sobre les interfícies de xarxa.

Tenia un port ethernet connectat en un slot pci de la placa base -->
eth0

I un altre que ja porta la placa base i que tenia desactivat --> eth1

La xarxa em funcionava amb eth0 però aquest maquinari s'ha espatllat i
l'he tret i he activat el de la placa base, per la qual cosa ara em
funciona amb eth1.

No trobo com canviar eth1 a eth0, i penso que deu ser qüestió de on
tingui físicament connectat aquest port, es així o ho puc canviar?

Bàsicament es una qüestió estètica, però em trobo que hi ha alguns
programes que estan configurats per utilitzar eth0 com a port
predeterminat.

Abans de tocar res, voldria tenir-ne informació, gràcies.

Jordi.