Re: Propera trobada?

El 19/09/16 a les 18:35, tictacbum ha escrit:
Hola, si l'havíem planificat pel maig anem molt tard!
com ho fem per buscar nova data, dudle? i per la ubicació?
si decidim Vilafranca puc buscar lloc per dinar, reservar el casal, etc..

salut!!

El dia 14 de setembre de 2016, 14:35, Adrià <adria@fsfe.org> ha escrit:
Hola,

On Wed, Sep 14, 2016 at 09:10:03AM +0200, Alex Muntada wrote:
>    Hola Adrià,
>    quin format tindria la trobada, com la de Lloret, que era de treball amb
>    alguna presentació improvisada? Purament social?

El que ens vingui de gust. Realmeant no tinc res pensat; el missatge
bàsicament era per refrescar-nos la memòria ja que havíem dit de
fer-les dos cops l'any.

--
Adrià García-Alzórriz
0x09494C14

Entenc que precisament pel maig no es va fer trobada perquè hi havia la DSC de Lloret. En tot cas jo sóc més del parer que, en petit comitè, sigui una cosa com la de Girona. Ara, que si algú vol proposar alguna mena de mini-taller, endavant... jo podria aportar experiències recents amb LUKS (xifratge de disc).

Ara mateix fa de molt mal dir la meva disponibilitat de dates, sí que confirmo que l'últim cap de setmana d'octubre per mi serà impossible, necessito la meva dosi patriòtica anual de cantar el "Girona m'enamora" a les escales de la Catedral :-)