Re: (deb-cat) sudo as lp

És que, en aquell ordinador en concret, havent resolt el tema d'AppArmor
s'ha resolt tota la resta; ni tan sols cal fer servir «sudo» perquè no
hi ha problema de «too many files...».

La següent batalla serà veure perquè am Debian 8 (stable) sense la
presència d'Apparmor les interfícies-script configurades així a CUPS ni
tan sols s'arriben a executar.

masked enough at lists.debian.org archives.
El 16/09/16 a les 18:30, Alex Muntada ha escrit: