Re: (deb-cat) sudo as lp

El 15/09/16 a les 00:07, Alex Muntada ha escrit:
> Narcis Garcia:

> Si poses «set -x» al principi t'estalviaràs tots els echo.
> També pots executar un script fent «sh -x foo.sh» si no
> vols posar-ho dins.

> Una altra opció útil és «set -e» perquè l'script avorti de
> seguida que falli alguna ordre.

> A mi també em costa entendre tot plegat sense veure el codi, però
> jo provaria amb shellcheck o similar si et dóna alguna pista.
>
> D'altra banda, també pots provar a executar pas a pas el codi.
> [...]

Provat així (abans no havia usat l'opció -H) funciona perfectament (res
del too many files). No sé doncs quina és la diferència entre la meva
crida manual i que ho cridi CUPS, quan falla.

> Proves d'executar Epson1 com l'usuari UnUsuari:
>
>     sudo -n -u UnUsuari /etc/cups/interfaces/Epson1 FesRemot

sudo: es requereix una contrasenya
Està clar que el sudoers no m'està funcionant, ja que no el domino gaire.
Fins i tot he provat amb una línia com (amb el mateix resultat):
lp ALL = (UnUsuari) NOPASSWD: /etc/cups/interfaces/Epson1