Re: Caracters rars a pàgina web

Hola,

Tal com vaig contestar en un "subfil", jo ho vaig solucionar així:

"""Problema solucionat. Seguint l'enllaç vaig poder parlar amb qui va remetre el bug i la solució és tant simple com activar la casella de "Permet a les pàgines triar els seus propis tipus de lletra, en lloc de la meva selecció" a Preferències-Contingut-Avançat del (ara-de-nou) Firefox.
Quasi que trobaré a faltar veure la web del banc en indoeuropeu tardà...
Gràcies per l'ajut i per il·lustrar la meva ignorància."""

Salut
Ricard

El dia 27 d’agost de 2016, 12:26, Joan G. Villaraco <joankk2@gmail.com> ha escrit:
Hola, jo tenia en mateix problema en una maquina que venia migrant des de Debian6 i ara era una Jessie (totalment stable). S'ha solucionat configurant les fonts de paquets de backports i instal·lant el firefox d'aquests repos. En concret ara tinc el firefox a versió 45

Joan

Ni idea, potser tens una font de sitema que utilitzi el mateix nom?

Encara vaig força perdut, vist el que em passa amb les icones de Font Awesome, teniu alguna idea del que m'està passant?

Salut

Ricard

El dia 27 de maig de 2016, 21:15, Ricard Pradell <rpbsant@gmail.com> ha escrit:
Hola,

Netejar la caché no ha funcionat, ja ho vaig provar en el seu dia. I si, s'ha de fer login per veure aquests caracters rars... De totes maneres, m'heu donat una pista sobre el que està passant. En visitar la pàgina de Font Awesome Icons, el que veig amb iceweasel no té res a veure amb el que veig amb Chromium. A Iceweasel veig... els símbols rars i lletres tamils, xineses, sànscrites... Us passo exemples.

No tinc problemes enlloc més amb les representacions de caracters ($LANG=ca_ES@UTF8) però està clar que en aquest entorn en concret de iceweasel, la traducció dels caracters unicode falla per algun lloc.

Ens anem acostant...

Ricard

El dia 27 de maig de 2016, 10:25, Marc <budalokko@gmail.com> ha escrit:
Hola,

s'ha de fer login per veure alguna d'aquestes imatges? El perquè t'està passant és molt diferent si estan ficades a la página com a imatge pura i dura o bé com a Font Awesome Icons o similar. Aleshores seria convenient que ens diguis una URL on poguéssim veure el problema sense fer login.

M'he connectat un momentet a la web d'aquest conegut banc amb que treballes. A dalt a la dreta, sense fer login, em surten 4 o 5 icones. Una d'elles sembla la mateixa que la de l'adjunt que vas enviar, la de una persona amb auricular i micro. Aquesta imatge, a la portada i sense fer login, la veus bé? Aquesta icona està ficada a la web com a imatge pura i dura, i corresòn a la següent URL:

https://www.bbva.es/estaticos/mult/atencion_cliente.png

- Què es veu quan accedeixes a aquesta URL amb l'ordinador que falla?
- No tens un proxy a la feina entre el teu ordinador i "el internet"?
- Si mires d'accedir-hi sense el https va bé?

http://www.bbva.es/estaticos/mult/atencion_cliente.png (url sense https)

Marc ///

El dia 27 de maig de 2016, 8:06, tictacbum <tictacbum@gmail.com> ha escrit:

Pots provar-ho en un perfil nou de l'iceweasel a veure si segueix passant:
iceweasel -p
No recordo si la p ha de ser majúscula

Salut!

El dia 26 maig 2016 8:13 p. m., "Josep Lladonosa" <jlladono@gmail.com> va escriure:

Mercès per les aportacions. He pogut comprovar que el "defacement" només passa amb iceweasel (no amb chromium ni epiphany) i només en aquesta màquina en qüestió, no tinc restriccions de cap mena que jo no sàpiga (sóc l'administrador) i no utilitzo no-script.

Una de les coses que més m'intriguen és saber d'on treu aquestes tipologies, símbols i lletres xines. En algun lloc de la programació de la pàgina li ha de dir que vagi a buscar la lletra "chin chan", no? Tinc nocions de programació, però la programació web sempre m'ha semblat com una olla d'espaguettis on les coses funcionen segons les lleis de la física o l'algorítmia d'una dimensió paral·lela. I la aparició d'aquests ectoplasmes digitals m'ho confirma.

Potser hi ha algun fitxer de configuració de l'iceweasel on pugui esborrar alguna cosa i tornar a aquesta dimensió?

Has provat d'esborrar la memòria cau de l'iceweasel? De vegades és això el que fa la guitza.

Ricard

El dia 26 de maig de 2016, 16:13, Laura Nubiola G-Sañudo <laura@nubiola.cat> ha escrit:
I no pot ser que la font de les icones no s'estigui carregant? Que des de la feina bloquegin el sever on està guardat la font o algo així...

 Pots ser que tinguis el _javascript_ bloquejat amb no-script o
 similars??

 Joan Cervan

--
Joan Cervan i Andreu
http://personal.calbasi.net

"El meu paper no és transformar el món ni l'home sinó, potser, el de
ser útil, des del meu lloc, als pocs valors sense els quals un món no
val la pena viure'l" A. Camus

i pels que teniu fe:
"Déu no és la Veritat, la Veritat és Déu"
Gandhi

Salutacions...Josep