Re: Dilemes de novell 1: Flash o W7?

El Wed, Mar 16, 2016 at 09:12:47PM +0100, rita deia:
> Hola Xavi,
> No sé si he entès el primer paràgraf...La cosa és que s'està treballant per
> treure Flash d'Scratch però jo, en això, no puc ajudar. Simplement, m'haig
> d'esperar...Tampoc és que m'ho imposin: faig un curs per docents de forma
> voluntària.

Ja sé que és un correu vell, però he vist un resum de l'April i he pensat que
igual venia al cas. Deuen haver tingut una conversa semblant a la seva llista...
Sembla que l'Scratch 3 sense flash està a punt de sortir...

http://april.org/scratch-snap-et-arduino-synthese-des-echanges-sur-la-liste-du-groupe-de-travail-education