Re: (deb-cat) live-build

Coneixeu alguna guia per aquest procediment?
De tota manera vull assegurar-me que la manera d'eliminar coses
mantingui la coherència funcional, és a dir, no vull eliminar fitxers «a
cegues» que poden formar part d'un paquet, sinó millor eliminar paquets.

La fórmula del UCK seria ideal
uck.sf.net

El 23/06/16 a les 08:54, Lluís Gras ha escrit: