Re: Re: (deb-cat) cups-browsed en catala

El Dimecres 15 Juny 2016, a les 17:34:30, Eduard Selma va escriure:
> El 15/06/16 a les 16:22, Narcís Garcia ha escrit:

> - Curiós. He mirat com mostrava la interfície de CUPS al meu navegador
> (Firefox ESR 45.2.0, sobre Debian 8.5), amb el paquet de locales en
> català. Al Firefox hi tinc com a llengua preferida el català; després
> vénen anglès, francès, italià. El castellà també hi és (es_ES), però al
> final de tot. He obert el localhost:631 i... sorpresa! està en català.
> Diria que a Wheezy el veia en anglès, no n'estic segur.
>
> Tothom ho veu així (a Jessie)?

No estic completament segur, però diria que amb l'Iceweasel la pàgina del Cups
em sortia en anglès i ara amb el Firefox ESR 45.2.0 surt en català sense tocar
res de la configuració de les llengües.

> 	Salut i codi lliure,
>
> 			Eduard Selma.

=ment