Re: (deb-cat) cups-browsed en catala

vols dir que aquesta és la causa?

:p

El dia 15 de juny de 2016, 13:43, Pere Nubiola Radigales <pere@nubiola.cat> ha escrit:
Em sembla que es el resultat de la últim  Consell Polític de la CUP que ho van decidir per 29 a 26 i tres abstencions

Pere Nubiola Radigales
Telf: +34 656316974
e-mail: pere@nubiola.cat
           pnubiola@fsfe.org
           pere.nubiola@gmail.com

El dia 15 de juny de 2016, 7:42, Narcis Garcia <debianlists@actiu.net> ha escrit:
Amb Ubuntu arrossegava aquest problema des de fa anys, i ara me'l trobo
a Debian:

A les instal·lacions en català, quan el M.Firefox mostra
http://localhost:631/ la interfície es veu en anglès, facis el què
facis. En canvi a les castellanes el web de CUPS es mostra en castellà.

Amb Debian no em trobava amb aquest problema (via Iceweasel), fins ara
que s'ha canviat a M.Firefox en què passa el mateix: si has instal·lat
en català (fas servir l'escriptori en català), el web local de CUPS es
mostra en anglès.

Algú sap l'origen del problema i/o la solució?

Gràcies.

--

masked enough at lists.debian.org archives.