Re: sistema apagat de sobte - why?!

Efectivament és el primer cop que m'ha passat... espero que no torni a
passar hehehe

La màquina té 2 anys de vida i la bateria està perfecte.

Ho atribuïré a que l'hi he estat donant guerra 3 setmanes sense
apagar-la del tot i s'ha queixat :P

-> no atribueixis sentiments humans a les màquines, simplement no els agrada :)

- Blackhold
http://blackhold.nusepas.com
@blackhold_
~> cal lluitar contra el fort per deixar de ser febles, i contra
nosaltres mateixos quan siguem forts (Esquirols)
<°((( ><

El dia 13 de juny de 2016, 10:44, Àlex <alex@probeta.net> ha escrit: