Re: sistema apagat de sobte - why?!

Hola,

Quan s'apaga tot, sol ser una errada de hardware.

Quan se congela la pantalla, o et surt un kernel panic, acostuma a ser
errada de software. Lo d'escriptori congelat m'ha passat sovint aquests
últims temps en alguns equips. Sembla que era un problema dels drivers
gràfics i del módul de renderització directa (DRM ?). Em passava molt
amb el navegador Chromium.

Però si només t'ha passat un cop, no veig que valgui la pena l'esforç de
buscar en logs. Trobar solució ho veig quan és un problema repetitiu.

Salut,

    Alex